دوست داشتن...
 
❤ ‿❤ اشک باران ❤ ‿❤
عاشقانه و عارفانه
 
 
شنبه 9 آذر 1392برچسب:, :: 11:55 ::  نويسنده : reza


 کسی که دوستت دارد همیشه نگران توست

 

به خاطر همین بیشتر از این که بگوید دوستت دارم

 

میگوید...

 

مواظب خودت باش



www.ashkbaran.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

mohadeseh
ساعت20:23---9 آذر 1392

به تو که فکر می کنم

بی اختیار

به حماقت خود لبخند می زنم

سیاه لشکری بودم

در عشق تو

و فکر می کردم بازیگر نقش اولم …

افسوس....


yeganeh
ساعت14:30---9 آذر 1392
ممنون که به من سر زدی
بازم بیا عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
تنها دو روز...
میترسم ..
بیداری.... عشق و زندگیم... بوسه... خدا... متن آهنگ سامان جلیلی به نام بی انصاف برهان عشـق… دوستت دارم ... عشق .... عشق من.... مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص 96 – 2017 کاش می شد … تسلیت....
پيوندها

 

 

 





نويسندگان